Pages

Followers

Tuesday 17 May 2011

SELAMAT TINGGAL...(tribute to hempon aku...sobs..)







Semalam..hari terakhir kau bersama aku...


semalam..aku masih terbayang kau terbaring kaku...


semalam...segenap ruang aku mencarimu...


semalam..terpaksa aku menerima hakikat kepergianmu..sayang..




Memang kau tak berseri lagi,,hanya menanti masa untuk pergi..


tetapi keberadaanmu disampingku selama ini amat ku hargai..


3 tahun menyulam kasih setiap hari..


tak kusangka kita terpisah kerana sesuatu perbuatan keji..


kau dicuri!!!!!!




SAYANG...


aku harap kau tabah walau di mana kau berada..

aku harus meneruskan hidup..

walaupun ketiadaanmu terpaksa kuganti secepatnya,,

namun percayalah,,
kau tetap yang terunggul dan akan kekal tertinggal di hati aku...

takkan ada yang dapat menandingi keistimewaanmu...

memberikan aku sejuta kenangan pahit manis...


PALING HAMPEH LA..BERSAJAK LA KONON...CISSS!


selepas EFAROGY,,hempon kesayangan aku pulak tinggalkan aku..dengan kejamnya dye diculik...ohhhh..pilu hati aku wok...=,="


pe masalah pencuri tu agaknye..hempon aku tu boley dikelaskan hempon sendal peti ais je taw..nokia 1600..cikai abis la..TU PON KO NAK TIBAI KE GILAAA??????


aku ingat aku sorang je yang berminat kat hempon tu..hempon tu siyes da buwok,,tp aku sayang sbb ngan hempon tu la aku lalui suka duka aku mase ngan bekas2 pakwe aku..hempon tu la saksinye..aku menangis ke,,aku gelak cam haram ke,,aku senyum kambing ke,,semua hempon tu yang tau..banyak gak mesej2 bekas janda duda aku dalam hempon tu..lagipun aku bukan jenis habis madu sepah dibuang..walau seburuk mane pon barang aku,,walau aku da ada pengganti,,aku kalau boleh taknak buang..tp pe leh buat..aku kene redha..pencurik tu lebey sayang hempon aku..BODO LA KO NIE!!!!!!!!PULANG BALIK LA BANGANG!!!!!!


pesan aku kat pencurik bodo tu,,see you in hell...aku da sedia nie nak tolak ko masuk lubang neraka..#$%^&^#%#*%^&*%!!!!!!!









puas hati...


pape hal pon..i will mish u very much dear..sobs...




oNg~oNg : petanda nak beli hempon baru..sape nak belanja??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...