Pages

Followers

Monday 9 May 2011

HURMMM...

terasa...kecik hati...kecewa...geram...touching...semua ada beb...sampai hati dye...


aku pon tak tau sampai bila nak makan hati canggini...tak kenyang2 ke aku??? *hehe


aku selalu doa cepat diketemukan dengan orang lain,,aku taknak selalu mcm nie..



TAPI...

 mungkin Allah ade perancangan lain untuk aku..jadi aku kene sabar menunggu...bukan menunggu dye semata-mata,,tp menunggu apa yang Dia dah sediakan untuk aku..


sementara itu,,aku berharap agar ALLAH tabahkan hati aku selalu...kalau bukan kerana kekuatan dariNya,,dah lama aku buat benda bukan2...



dan sementara itu jugak,,aku harap ALLAH akan murahkan rezeki aku,,permudahkan jalan kejayaan aku n tetapkan iman aku...dan yang paling penting,,,teguhkan kesabaran aku...jangan biarkan aku ikot perasaan sampai wat bende bukan2 semata-mata nak kejar cinta aku...yakinkan aku,,cinta kepada manusia bukan segala-galanya...


andai diketemukan jodoh,,biarlah pada masa yang sesuai...dan aku tau,,sekarang bukan masa yang sesuai...hati aku masih pada dye...aku masih belum boleh kikis lagi..kalau aku diketemukan dengan orang lain dan terpaksa menyerahkan hati kepadanya,,mungkin aku akan menganiaya dye...beri aku masa YA ALLAH....



aku harap masih belum terlambat untuk aku perbaiki keadaan...walaupun reaksi dye terlalu negatif n menolak,,tp itu bukan bermakna aku kene mengalah sekarang...tp aku risau...perasaan aku makin lemah pada dye..kalau satu hari nanti perasaan aku dah takde,,mungkin aku dah terlambat..ya...aku belum terlambat..masih ada sisa perasaan untuk dye lagi...aku tahu tu..


TABAH AMIRAH...JANGAN MENGALAH SEKARANG..


dulu dye selalu kate,,aku degil...ya..aku memang degil...dan kerana kedegilan aku tu,,aku masih menunggu dye...kalau dye masih sayang pada aku,,dan ada jodoh antara kami,,pasti satu hari nanti dye akan berterima kasih atas sikap degil aku nie kan...amin...=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...