Pages

Followers

Saturday 7 May 2011

hari sabtu yang gemilang....


mcm byase,,bila tiba hari sabtu,,mula la perasaan tak puas hati aku datang..orang lain lepak kat uma,,aku lepak kat opis...cisss....

aku tak suka...siyes tak suka...jahanam hari sabtu aku yang slame nie penuh ngan aktiviti peberet aku...arini,,lagi aku menyumpah2 sbb ade cite industan peberet aku kat tv3...CISSSSSS!!!!!!!!!

sampai bila aku akn jadi mcm nie???

yaaaa...jawapannya,,selagi aku keje kat kedai apek nie...

nasib baik la aku single..tak perlu pk nak g dating bagai..kalau tak,,lagi punah...terpaksa aku struggle hari ahad untuk bahagi mase antara family,,membe n mambang...cam haram rasenye kan...grrr....



kalo ikotkan hati,,nak je aku benti..lepak kat uma sepuas hati...tp t sape nak support expenses bulanan aku?sedangkan keje nie pon gaji tak cukup...adoih...duniawi btol....

rindu lak time zaman blajo dlu..kalo tak membongkang tido,,mesti g jenjalan serata PD...owwww...how i mish dat time lorh...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...