Pages

Followers

Saturday 14 May 2011

FULLY TRANSFORMED!!



hari nie,,14 Mei 2011,,aku dengan berat hati mengucapkan selamat tinggal kepada EFAROGY ONG~ONG..walaupun aku belum lama bersama dengan nama tu,,tp aku terpaksa tukar sbb aku kecewa ngan prestasinya..bertambah pulak,,dua hari lepas terjadi tragedi yang meranapkan blog aku...PENYAMBUT TETAMU AKU KENE CULIIIKKK!!!!!!!!


aku taknak berkabung lame2..aku harap 'arwah efarogy' tenang kat sane...jangan risau,,bantal peluk tu aku takkan buang...KO GILA NAK BUANG??AKU NAK PELUK APE MALAM NANTI???


wat mase nie,,ini jela yang terbaik yang mampu aku wat pada blog aku...tengok la esok lusa,,ne tau dapat ilham ke..skang tumpukan pada isi di dalamnye...CHAYOK2!


aku harap,,blogger takkan wat lagi pangai buang tabiat dye yang menyakitkan hati nie...buwok seyh pangai culik-menculik nie..no good taw...mak tak suke yee....awwwww!


skang aku da ada penyambut tetamu baru...name dye MAYA...haha...cantik kan?say hi to MAYA!


okeh..time to work...tokey da jeling2...hehehe...tata!



oNg~oNg : nak kekalkan oNg~oNg la...tamau tukar..tribute to EFAROGY...i will mish u cayang...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...