Pages

Followers

Tuesday 10 May 2011

JAJAN...



aku tak begini..


aku pon tak tau kenapa aku pelik...


membe aku sume kate aku rugi...


juz sbb,,aku tak suka makan jajan cam keropok,,aiskrim,,gula2 n yang seangkatan dengannya...


hurm..kalau fikir2 balik,,memang rugi pown!!!!


mane tak nye,,diorang da offer nak blanje icecream bez,,mcD mari,,tp aku tolak...siyes,,memang aku kurang bernafsu ngan jajan...


melainkan kalo memang mood aku nak mengunyah,,baru aku makan...


sekadar hiasan..muahahaha

aku pon tak tau kenapa...nak kate kecik2 mak aku sekat pemakanan jajan aku,,tak jugak..aku nie kira gedik gak time kecik...tp bila meningkat dewasa,,aku sendiri dah tak nak...selalu gak mak aku merajuk sbb aku tak makan icecream yang dye belikan...bapak aku suka,,sbb dye yang akan sental bahagian aku...thanks abah...=,="


perangai aku yang aku tak paham sampai sekarang berkenaan jajan nie,,,bila je aku nak masuk asrama or pindah uma sewa or g jenjalan,,mesti aku  akan melengkapkan diri aku dengan stok jajan yang banyak...biskut,,keropok,,gula2....tp akhirnya,,aku tak makan...ape daaa...kebanyakan member2 yang sental or bawak balik uma balik,,bagi askar2 kicik makan...memang laku kalo kat uma..aku pon tetiba tumpang sekaki...pelik2....


kalau la perangai aku berterusan gini,,muai la bakal pakwe aku...takyah sesibuk bli popcorn kalo nak g tengok wayang,,blanje eskrim bagai kalo ngah dating...ya...aku memang tak romantik kan..yeeeha...ade aku kesah??


oNg~oNg : mee goreng mamak penambat selera..muahahahaha..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...