Pages

Followers

Thursday 19 May 2011

SALAH TAIP..



dalam duduk lepak sambil menung kat dalam opis nie,,aku tetiba teringat kisah salah taip mesej..hurm...



ce cte kat aku,,SAPE JE YANG MAIN MESEJ TAK PERNAH SALAH TAIP??ha habaq mai..meh aku luku kepala dye..nak tipu tak agak2..PUAN ZUBIDAH TU PON ADE SALA TAIP TAU!(Pn. Zubidah tu lecturer typing aku..paling terer la menaip komputer..haha...sengal..pe kene mengena komputer ngan empon ntah..)


aku pon da lupa brape banyak kali aku sala taip..sala send tu len cte k..slalunye bende nie terjadi time aku nga mamai..memang orang yang baca mesej aku tu tension tengok ayat aku tunggang langgang,,ngan spelling lagi teruk dari dak tadika..adat la tu kan...*alasan..




tak kurang jugak mesej sala taip yang aku terima..leh wat gado woo..hahaha..


antara yang paling hawau pernah aku terima,,mesej dari ex aku..time tu ngah bercintan cintun lagi..


sebelum mesej tragis tu sampai ke inbox aku,,ex aku,,john bukan nama sebenar tetiba ilang mse mesej..aku cool jela sbb tau dye ngah keje..


membe aku,,tipah bukan nama sebenar jugak,,tetiba nak pinjam hempon aku..saje nak noda2..aku memang sporting,,tak kisah pon..aku pon bagi...


di suatu saat yang malang,,mase si tipah bukan nama sebenar nie ngah pegang hempon aku,,time nie jugak la si john bukan nama sebenar nie nak send mesej..aku pon swoh la si tipah bukan nama sebenar nie bukak sbb aku nga makan maggie..hehe..



mase tu,,aku,,tipah bukan nama sebenar n member2 lain ngan glak sakan..aku tak ingat la pasal pe..tp aku pelik,,ngape pas baca mesej si john bukan nama sebenar nie,,si tipah bukan nama sebenar twos ilang gelak tawanya,,lalu berkata,,



"da lame idop ke pe?"  



aku punya la saspen,,pe yang si john bukan nama sebenar nie send sampai muka si tipah bukan nama sebenar nie jadi canggitu...dengan pantas aku grab hempon tu,,pastu baca mesej malang tu...


"sory lmbu,ade keje sikit tadi.."




i tau la u suka panggil i manja2,,tp nickname lembu tu tak manja u...u bikin i PANAAAASSSS!!!!!




LEMBU????memang ko da lame idop!!!!




aku punya la menyirap..terasa panas muka aku time tu...malu satu hal,,yang tetiba dye panggil aku lembu tu kenapa...sangat tak comel..



aku pon penuh semangat n beremosinye telefon si john nie..tanya pe alasan dye...dye cam terpinga2..aku suruh dye tengok balik mesej dye td..



dye tergelak..hampeh kaw...


slow2 dye terangkan balik pe maksud mesej dye...



"sebenarnya nak taip lmbt tadi la,,tp tertaip lmbu.sory laa.."


what the fish..penat aku marah2..rupanya sala taip..tp kesalahan tu memang payah dimaafkan..menyebabkan aku kene gelak sakan ngan bebudak nie...grrrr...



anyway,,kejadian sengal nie dah jadi kenangan manis wat aku ngan membe2 aku..aku harap tipah bukan nama sebenar masih ingat kejadian nie..sampai sekarang aku masih tergelak bila teringat muka dye..tipah bukan nama sebenar,,ko memang terbaik... hahahaa...aku rindu ekspresi muka ko..muahaha..=P



penat pulak taip 'bukan nama sebenar'..



so babe,,korang pon misti ade kenangan sala taip mesej kan...jangan la amalkan..tak elok untuk kesihatan..hehehe



oNg~oNg : prektis mek perfek...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...