Pages

Followers

Saturday 28 May 2011

KENAPA KORANG,,KENAPA??????????

aku frust,,bengang,,kechiwaaa n sakit hati ngan keadaan aku sekarang..



kenapa mesti sekarang??kenapa??kenapa???????????????????




kenapa korang kawin time aku keje???...



or..should i say,,,,




KENAPA AKU KENE KEJE TIME KORANG KAWIN????



nie kali ke 3 aku dalam keadaan dilema canggini..nak g,,kene keje..tak g,,membe baik tuh...



aku da puas ejas masa,,tp tokleh ngam gak ngan perancangan..



kenapa aku kene keje hari sabtu hah??siyes aku bengang..



aku tak tau la cane nak wat..aku tokleh nak ponteng,,miggu depan aku nak cuti panjang..abang aku pulak nak kawin..peh..dilema tahap nangis-nangis siot...



arini,,one of my former classmate kat skola Dang Anum kawin..sangat sedey sbb tak pat g..dulu dye la salah sorang bez fwenz aku zaman2 aku selekeh n zaman kumpulan Taiwan  F4 berleluasa..nie la budaknya yang jadi teman seperjuangan aku mengumpul poster F4 n bercerita pasal Meteor Garden tiap2 pagi..haha..tak sangka ko kawin dlu ye kawan..



aku tak tau la pe nak jadi..kalau terus-terusan mcm nie,,aku rase esok lusa aku kawin takde membe sudi datang kot..sedey yeop..



kepada NUR LIYANA MOHD NOR (aku tak ingat ejaan dye,,bantai la jang),,aku doakan ko bahagia sampai akhir hayat..aku mintak maaf sesangat tak pat tengok ko atas singgahsana ko..aku terkilan beb..you are one of my best fwenz,,n aku tak pat datang untuk raikan hari bahagia ko..aku mintak maaf sesangat..tapi ko jangan ingat aku tak doakan ko taw..doa aku tak putus untuk ko,semoga ko diberikan yang terbaik dalam menempuh alam baru dalam hidup ko..amin...


kepada membe2 yang lain,,tolong la jangan kawin dulu..tunggu la aku dapat keje yang cuti sabtu ahad..plizzzzzzzzz.....i'm begging you!!!!!!



masa bertunang..
(taken from facebook..sorry yana guna tanpa kebenaran..nak mintak izin la nie..hehehe)


nie la pengantin to-be yang melangsungkan perkahwinannya hari nie..sejuta tahniah kepada kamu berdua,,MUHAMAD NUBAILI DAN NUR LIYANA...entry nie khas untuk kamu berdua..



sekali lagi,,




SELAMAT PENGANTIN BARU!!!!!!!!!!!!!!!!



khas daripada saya,,SITI AMIRAH AZHAR dan keluarga..





oNg~oNg : sorry once again yana..x'(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...