Pages

Followers

Wednesday 4 May 2011

kesengalan melanda blog aku...

okeh..aku mengaku maybe aku ade sikit slow bab2 internet nie..lagi2 nak berblogging cam orang lain..fuh...trust me,,i've tried my very best to decorate my blog,,but it doesn't seems to work that much...



aku bukan la nak jadi blogger tegar,,nak follower beribu...aku wat blog pon suka2 je untuk wat tong lepas geram..hehehe...tp kalo mate aku tengok pon tak lalu,,ape hal...



makin aku edit,,makin cam harem....kadang2 rase nak stop je blogging,,tp cam sayang sbb aku rase kat blog nie jela paling bez nak mencacai..orang pon tak ramai baca...jadi aku dapat set lengkap: isi masa lapang+luah perasaan-takde orang baca=yeay!



kadang2 rase nak berguru ngan seseorang..aritu da berguru ngan saadah,,banyak gak yang dye ajau..tp aku still tak puas..banyak lagi yang aku nak betulkan....




ilang mood aku arini..kecewa ngan prestasi blog aku..malas da nak decorate lagi..biar jela kot..



oNg~oNg : salah satu lagi sebab nape ilang mood,,ex aku yang no brape ntah msg malam td..mimpi moon agaknye...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...