Pages

Followers

Monday 23 May 2011

padan muka KAU..err,,aku sebenarnya..





aku susa hati tetiba..





 
padan la jugak ngan muka aku nie..nak sangat 'menyelami' wall dye..kan da jumpa bende bukan2..


macam orang gila aku skodeng wall dye sampai post dye yang terakhir...wawawaa..sengal..


aku pon tak tau pe motif..kan aku da susah hati skang..


aku bukan susah hati pe..dye menegur perempuan yang ntah hape2..aku view dak pmpuan tu nye profile,,banyak gamba2 yang tak bez untuk dipandang..


aku bukan jelez dye nak tegur mane2 perempuan (yang nie aku tipu..AKU JELEZ LA SENGAAAALLLL!!!),,tp aku cam tak sedap hati dye berhai2 ngan pmpuan camtu..


kepada 'dye',,tolong la jangan wat aku canggini..kalau pon nak gantikan aku ngan orang lain,,cari la yang elok2 sikit..biar la aku tenang kalau terpaksa lepaskan kau pada orang lain..kalau ngan perempuan mcm tu,,jangan harap aku nak lepaskan kau senang2...*alasan..haha..


serius..aku sayangkan dye..aku nak yang terbaik untuk dye..kalau dye rase aku bukan yang terbaik,,aku tak marah..tapi,,show me that u can get a better person...PROVE IT TO ME!



tp kalau memang orang pesen gitu la yang bakal gantikan tempat aku kat hati kau,,aku tumpang sedih..je..automatically aku anggap ko pon tak layak ada dalam hati aku lagi..taste ko memang teruk!!


kikiki...



over plak..orang tu cuma cakap hai je..aku rase kalau dye cakap "leh berkenalan",,mau meroyan aku kot..hahahaha...



oNg~oNg : *AZIZUL AZIZ*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...