Pages

Followers

Tuesday 2 July 2013

BUNGA HATI

lalalalalalala..


mood ari nie..mood lalalalalaaaaa..


kenapa mood lalalalala???


sebab dapat jumpe incik nunang selepas 2 bulan tak jumpe...


weeehehe...manyak lindu woo...


walaupun banyak abiskan masa dalam kete sebab SESAT,tp takpe la..dapat gak luangkan masa...


aih..aku pun tak paham kenapa setiap kali keluar,mesti sesat..kadang2 nak balik rumah dye sendiri pun boleh sesat..hahahaha..kot ye punnnn...


kali nie,kuar berdua terasa lain jee..mungkin sebab dah lama tak jumpe..nak bual pe pun tak tau pada mulanya..tp dah lame2,mula la terkekek2 dalam kete..kahkahkah


terasa bahagia pulak...aku tau,ntah esok lusa mungkin kitorang akan gaduh,bertekak lagi..tp lantak la..tu esok lusa..sekarang nie mood bahagia..senyum lebar2...ngeeeeee...


yeay..aku da dapat baju raya..aku plan taknak beli baju raya tahun nie..tp incik nunang da belikan,sebab kalau ikut adat orang Jawa,memang orang lelaki kena belikan baju raya..tak tau la wajib ke,sunat ke,harus ke,makruh ke..


tema tahun nie,HIJAU..sedondon ngan incik nunang..warna pilihan incik nunang...aku ikut je..dye cerewet sikit..takmo baju banyak bunga sangat,takmo kaler over sangat..aih...dye suruh aku pilih,tp tak bagi aku pilihan..takpe la jang..asal awak puas hati dengan baju tu..cantik kaler dye..simple but nice..tengs yunk..


masa cari baju tu,incik nunang tersinggah kat kedai perfume pule..sangkut perfume sebotol untuk ioollsss..weeehehee..sounds funny,tapi nie la pertama kali aku dapat perfume mahal sikit..kalo tak sebelum nie pakai yang belas2 je..asal ade je..tapi incik nunang belikan yang mahal sikit..senyum lebar iooolllssss..kahkahkah..ntah pape..materialistik betul..



hmm..lepas nie ntah bila dapat jumpa..raya kot..mengalahkan jauh sangat je kan..hahaha..takpe la..incik nunang nak kumpul duit nak kawin..terpaksa la hadapi PJJ nie..PJJ la sangat...


kepada teman2 PJJ tu,misti rasa yang sama kan bila sekali2 dapat jumpa yang tersayang..berpisah sementara untuk bersama selamanya..waaahhh..kahkahkahkahkah..teruk dah aku nie..parah..paraaahh..kahkahkahkahkah...


aku nak nikmati perasaan berbunga2 nie sebaiknye,sbab aku pun tak tau berapa lama boleh bertahan..ntah esok lusa bercakaran lagi,aku post pulak pasal kekecewaan..kahkahkahkah..peduli ape orang nak sakit hati..kalo dah tau sakit hati tu,aku pun tak paksa baca entry aku..nie blog aku..aku punye suke nak cite pasal ape..


kepada incik nunang,,i've start to miss u la yunk..
(-_________-)




1 comment:

sisecomelnama said...

Waaaahhh.. Jiwangggg.. Haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...