Pages

Followers

Monday 22 July 2013

SENI LUKISAN PASIR

SALAM 13 RAMADHAN..


dalam tak sedar,dah 13 ramadhan  dah yek..dah menghampiri pertengahan bulan ramadhan..



lately aku suka isi masa lapang dengan melayan video seni lukisan pasir nie...aku kagum dengan kreativiti sand artist...tangan diorang seolah2 ajaib..ntah brape lame diorang prektis aku pun tak tau la..kalo kena ngan tangan keras aku nie,melukis atas kertas yang disediakan pemadam pun lom tentu aku lepas..hehehe..



seni lukisan pasir nie dah meluas sebenarnya,cuma aku je yang lambat tau..pertama kali aku tengok,dalam persembahan sorang artis nie...kalo tak,memang haram aku tak tau..looser betul..kahkahkah


dah la..malas nak taip panjang2..jom layan salah satu video yang aku share dari Youtube..




oNg~oNg : nak wat dot dot atas apam pun tak menjadi..ape nak jadi aku nie...sobs..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...