Pages

Followers

Saturday 6 July 2013

MAAF SEJUTA KATA..

people come n go..that's life..


bukan la aku mementingkan diri..tapi bukan senang untuk memilih antara sahabat dan cinta...


aku cuba sedaya upaya untuk mengekalkan  keduanya..tapi ketamakan takkan memberi keuntungan kepada sesiapa...aku terpaksa memilih juga..


kepada sahabatku...bukan la bermakna aku meninggalkan segala keindahan persahabatan kita..tapi kerana aku sedar kamulah yang paling memahami...dan kerana sikap memahami itulah kita mampu berteman lama..aku amat berharap kau dapat memahami tindakan aku kali ini..


dan kepada cinta hatiku,setelah apa yang aku lakukan,aku amat berharap kau akan menghargai segalanya..demi rasa hormat terhadap dirimu,ku ikhlaskan segalanya,kerana aku tahu,andai Allah merestui,aku  bakal menjadi tanggunganmu..dan aku harus belajar mentaati dan setia kepadamu..maafkan aku atas segala kesedihanmu atas perilaku diriku..bukan aku menduakan...takkan pernah sekali...


ampun dan maaf kupinta kepada semua insan yang berada disekelilingku...aku hanya insan biasa...aku tak mampu memuaskan hati semua orang..hanya kemaafan yang mampu kuungkapkan buat masa ini...ikhlas dari hati..jangan ada dendam,jangan ada benci...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...