Pages

Followers

Tuesday 9 July 2013

BERHATI-HATI DI 'JALAN RAYA'

aku ade satu penyakit yang dah lame tak hinggap pada aku..sangat merbahaya dan mampu 'membunuh'..

bukan membunuh nyawa..tp membunuh sesuatu perhubungan...


malam tadi...untuk sekian kali selepas bertahun2 penyakit tu tak singgah,tiba2 penyakit tu muncul untuk menakutkan kisah cinta aku yang ngah tonggang langgang nie..


bila la penyakit aku nie nak baik..dulu mase aku nakal2,otak aku ligat nak cari ubat sendiri..sekarang nie bila otak da suci sikit,mula la bengap nak cari ubatnye..


ape penyakitnye??


SALAH SEND MESEJ!!!


kalo dulu,bila salah send mesej,ligat je otak aku cari alasan nak cover..dulu memang aku kaki menipu..memang rentung pkwe2 aku dulu kena tipu..10 alasan aku,takde satu pun lurus...sume menyimpang..kahkahkah


sekarang nie,aku da tak pandai nak menipu2 nie..ilmu menipu dah bersawang..


boleh pulak semalam tersalah send mesej kat tunang aku...nie sume bahana anje2 ngan alin la nie..huh..nasib baik tunang aku tak tanyee..masak aku nak menjawab..terpaksa seru dak alin untuk back up aku..tp tak tanye tak bermakna aku selamat..aih..aih..aiihhhhhhhhhhhhhh...kenapa la aku cuai sangat..


bila cite kat alin,kemain sakan dye bahan aku..hampeh..kahkahkahkah


malam semalam jugak membe aku si umi pun kena sakit yang same..sebenarnye aku menjangkit daripada dye la nie..kahahkahkah..parah2..


ape la nasib kami...sobs..sobs..tsk..tsk...


lain kali kena lebih alert namenyeeee..jangan cuai sangat...bila cuai,itu makan dyeeee...


no..no..nooooooooooooooo....!!!!!!!!!!!!!!!




termenung incik nunang..merajuk katenyeeee..


kelakar pulak bila teringat zaman dulu2..zaman pasang skandal keliling pinggang...ade je alasan kalo tersalah send mesej..tapi aku tak rasa bersalah pun sebab aku tau,diorang pun bukan la jujur sangat dengan aku..tapi bila terjadi dengan tunang aku nie,memang aku cukup takut..baru aku tau erti kejujuran tu memang penting..aku taknak sebab benda remeh nie,hubungan kitorang terjejas..sebab sekarang aku memang dah tak wat sume keje lagha macam tu...aku berbaby2,beranje2,berlalink2 pun ngan umi, alin,kak fara,kak zura n nadjua je..tak adil kan kalo dipandang serong..aku dah jadi selurus mungkin dah nie..

aku harap tunang aku boleh terima alasan aku kalo dye tanye nanti..kalo tak tanye,SYUKUR...tapi biar la tak tanye sebab memang tak amik hati..jangan pulak tak tanye sebab merajuk..adoih..satu hal lagi..


oNg~oNg : percayalaaaaaaaaaaaaahh....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...