Pages

Followers

Thursday 16 June 2011

SELAMAT TINGGAL APEK..

hari ni,,hari terakhir aku akan mengadap muka apek yang paling ku sayang *paisey*...



mulai isnin depan,,aku akan memulakan tugas baru di PERNIAGAAN ORANG KAMPUNG..



mungkin ade yang tak pernah dengar nama tu,,tp ADE AKU KISAH??hahaha...



aku bukan sengaja nak babai apek..tp dah dye liat sangat nak naikkan gaji..anak2 aku makin membesar..nak suruh diorang makan pe?tayar buruk?*ulang ayat kak liza*



aku harap apek takkan simpan dalam hati..esok lusa kalo aku nak beli motor,,aku beli kat ko ye pek..diskaun mariiiii....



aku tak pasti nasib aku kat tempat keja baru macam mane..aku serahkan pada takdir..aku mengharapkan segalanya akan jadi lebih baik,,akan lebih tenang..



aku pasti akan rindukan saat-saat mengulau bersantai kat depan pc bersama pesbuk,,tagged,,formspring,,blog,,youtube,dan macam2 lagi..



namun demi meneruskan hidup,,aku redha tinggalkan semua tu..sobs3...



namun aku tetap happy,,sebab aku masih bernasib baik dapat tempat kerja berhadapan tapak pasar malam lagi..kali ketiga beb dapat tempat keja betul2 depan pasar malam..woooohohohohoh...so aku tak la rase kehilangan sangat...=D



mudah-mudahan segalanya berjalan lancar..


GL tu goodluck oke...GOODLUCK TO ME!!!!!!


aku berhenti hari nie,,dan akan memulakan tugas hanya pada hari Isnin..kenapa berhenti awal?sebab aku nak mengulau puas2 kat rumah..muahahahaha...



oke..len kali aku post entry lagi ogeyh!!

alololololo..rilek la dok..sok lusa aku jenguk ko..



daA...


oNg~oNg : ye2 je..padahal akak kat situ cakap kat sane pun leh layan pesbuk...kikikikikiki...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...