Pages

Followers

Thursday 9 June 2011

SAYA HEMSOM..KAWAN LA NGAN SAYA...

semakin lama,,makin aku tak faham ngan dunia nie..


macam2 orang ade..macam2 ragam dilakonkan..dan kebanyakannya memeningkan..huh.


aku sendiri pon kadang2 suka wat pangai tak senonoh yang memeningkan kepala mereka yang berkenaan..


hehehehe..


tapi aku bukan nak cerita pasal perangai aku sekarang ni (saje nak cengelat..sukati la...)


aku nak cerita pasal sorang mamat nie..



pagi tadi aku add dye kat pesbuk..saje tambah kenalan,,sbb aku ade tengok dye komen2 jiran aku nye status..


then dye approve,,pastu  post kat wall aku..kami pon berbalas2 komen..ini la antara isinya..


mamat senget : kenal sy ke?
aku : tak..saje add..sory..
mamat senget : ok..sy nie pernah eksiden..banyak yang saya tak ingat..tu yang tanya..
aku : oke..


tu je..takde yang pelik kan..aku pon biarkan je post tu mcm tu je..tak terfikir pape..


tp aku tak sangka la pehal ngan mamat tu..siap delete aku..oke..aku bukan kesa pon..tak perasan pon dye da delete aku..


yang wat aku tergelak,dye add balik..siap ade mesej..



sori aku terdelete ko..jom kawan balik..



aish..ko nie da mcm2 nie..



aku rase mcm takde mase nak layan orang gitu..ko fikir ko super duper howt lah sbb aku add ko..konon aku peminat rahsia ko,,or aku teruja sbb ko hemsom..hahaha..deymmm!!!



orang kate,,sekali ludah,,jangan jilat balik..nanti orang kate ko pengotor..yeeeeeekk..



aku nie ngah banyak menda nak fikir..so tolong jangan serabutkan otak dan minda aku yang suci ni *ehem* dengan perangai yang bukan2 nie k..kalo da delete tu,,delete je..aku pon bukan kenal  ko..aku tak terkucil hati pon..




hari nie aku bad mood..mungkin sbb cuaca mendung..tak pasti la..hurm..



oNg~oNg : pehal ntah aku nie..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...