Pages

Followers

Tuesday 7 June 2011

SELAMAT SUDAH..

alhamdulillah..

akhirnya abang aku dah selamat ditendang dari kelab bujang tua dengan sekali lafaz sahaja..


majlis berlangsung dengan sederhana meriah dihadiri sanak saudara terdekat dan jiran tetangga di rumah pihak perempuan di Paka,Terengganu..


saje nak share gambar2 sekitar hari majlis..


SAH! tok imam on camera!!!!!!

bersilver-silveran..

 untuk pihak lelaki..

untuk pihak perempuan..

 majlis batal air sembahyang..

 mmuah!!!!!

selamat ari raya...

si sengal..

 pengapit lelaki lari tema!!

 gelak2..ce fokes..

 struggle nak cari dahi sampai nak tercomolot..haha..sengal ubi tol..tau la tak sabar..

 si kayu belajar nak amik gambar..

 jaat tol mr. pengantin..


 me with bunga telur..muahaha..

amik berkat..haha

pengantin baru bersama pengantin yang tak berapa baru..muahahaha..
overshadow..hahaha..well..i'm forever gojesssss!!!!!!!!!


p/s : kualiti gambar agak rendah kerana semua gambar diambil menggunakan camera telefon oleh jurukamera yang tersangat amatur gila babas (maap yek bangcik..terngumpat..haha)


anyway,,aku hepi sbb akhirnya abang aku berbini jugak selepas 32 tahun membujang..cepat2 la dapat anak yek..nak pompuan lak..aku asyik dapat anak buah lelaki je..MENCIK!!


kak zulia,,tolong jaga abang kite leklok yek..jangan bagi makan banyak sangat,,nanti bertambah muncit si muncit tu..


angah,,tolong la bagi kak zulia tu makan lebih cikit..kalau perlu,,sedut la lemak2 aku nie..hehe


SELAMAT PENGANTIN BARU!!

dan

SELAMAT MENJALANI KEHIDUPAN BARU!!

oNg~oNg : lepas nie aku pulak..penutup lak tu..haish!

3 comments:

arora said...

giloo lak ai pak imam tu sonyum...
yg abang ko pulak kojo ea ciom bini yo..muahhahahha~

eFaRoGy oNg~oNg said...

pak imam eksaited la owang amik gambau dye..yang abang aku tu lagi eksaited sampai nak lipkiss lak..haha..dye ingat nie kat london ke..

arora said...

muahhahahha~ cam gilo da ha en nigokkan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...