Pages

Followers

Thursday 9 June 2011

NORA ELENA : APA KESANNYA KEPADA AKU?



Drama bersiri Nora Elena da jadi drama peberet aku skang..




kenapa?


antaranya :


  • hero dye Aaron Aziz
  • hero dye Aaron Aziz lagi
  • hero dye Aaron Aziz lagi lagi
  • heroin dye bukan Fasha Sendat
  • jalan cte bez
  • berkisarkan cinta selepas kawin (sememangnye impian aku)
  • tak panjang meleret
  • Aaron Aziz romantik


bila aku tengok cerita ni,,aku selalu berangan..bez kan bercinta pas kawin..


tp betul gak kate member aku,,dalam cte tu memang mcm bez,,sbb LAKI DYE HEMSOM GILA DAN KAYA GILA..owh..anda sungguh materialistik...=,="


tp tak mustahil gak perkara nie berlaku kat dunia nyata ye tak..yang aku tau,,mak bapak aku pon bercinta pas kawin..bapak aku tak kaya pon..tp bapak aku sayang mak aku..orang tua aturkan..steady je..yang penting kita redha kan..mak bapak aku redha,,dan akhirnya terciptalah anak2 comel tanda keredhaan mereka..kikikiki...ALHAMDULILLAH...


melalui cerita tu jugak,,aku faham kenapa orang kate SABAR ITU INDAH,,TERBURU-BURU MEMBAWA PADAH..


dlu ingatkan tu ayat poyo yang dicipta oleh orang yang serba serbi lembab wat keje..XD


anyway,,layan jom lagu nie..membuka selera untuk lunch..haha..





 oNg~oNg : jangan tenung sayang aku lelame..aku santau nanti..muahahaha..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...