Pages

Followers

Friday 20 September 2013

PETANG YANG TAKDE ILHAM..AIH..

assalam...


hari nie menggila terasa nak update blog...tapi takde idea menjelma...yelah..'Abah' takde...anak2 mula nak mengulau je..kahkahkah


hmm..arini ilham takde..gaduh lagi ngan incik boss..byase le..sebulan sekali tak gaduh memang jahanam namenye..malas dah nak feeling2 sangat kalau gaduh..dah la gaduh atas alasan macam budak2...sehari dua nie elok la kot *i wish*...


bila da gaduh2 macam nie,terasa lambat nau nak kawin..kalau da kawin nie,membe aku kate senang nak pujuk..kahkahkahkahkahkahkahkahkah...



gambar nie pun aku amik masa dye ngah merajuk..comel sungguh incik boss nie..merajuk macam perempuan..cheh...

hari nie tetiba nak g keje pakai baju tunang dulu..sebelum baju tu expired sebab da tak muat,baik aku buat basahan...sobs..sedih sebab aku sayang baju nie..tapi nak wat macam mane..daripada tak pakai..




sebulan lagi,aku da boleh gantung baju nie dengan aman..tang pinggang tu...pinggang tu...aaaaaaiiihhhh..sakitnyeee mata akuuu...



esok dah cuti lagi..gaji tak kuar lagi..belum masuk tempoh matang katenyeeee...beg duit aku da tinggal hampas2 je..kecewa sungguh aku...kepada perompak2 sekalian,jangan la rompak saya..nanti saya kecewa,kamu lagi bertambah2 kecewa..carilah orang yang lebih menguntungkan..


lambat la pulak haaaaiii nak balik nie..



oNg~oNg : any moment,everything can change..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...