Pages

Followers

Tuesday 17 September 2013

DEWASANYA AKU..

ASSALAMUALAIKUUMMM..


cik tijah,cik timah,cik joyah,cik senah..ape kabo???



hmmm...sebenarnya cik mira nie ngah kusut..ke kanan salah,ke kiri tak betul..dok diam2 lagi la jahanam...


susah rupanya nak bina masjid nie..banyak dugaannye..


walaupun sekarang da takde perang2 macam dulu,lain pulak dugaan mendatang..dugaan duit la paling susah nak elak..


dulu masa dia masih diam tentang tarikh majlis,aku yang gatal2 tanye..bila dah ada hint,aku yang mabuk...mula pikir ni tak cukup,tu tak ada..


walaupun masih lama,tapi aku dah mula ngeri...duit langsung tak simpan lagi nie..acaner tuuu..


tiba2 aku pulak rasa macam nak hold dulu..boleh tak bagi aku masa lagi setahun untuk bersedia?????


gila ke ape cik mira nie..nak kena baling ke hape...


tapi..huwaaarrggghhhhh!!!!!!!dulu aku yang tenangkan tunang aku bila dye mengglabah..skang,aku terpaksa tenangkan diri sendiri...aku tak boleh tunjukkan aku tak bersedia lagi pada dia..aku nak dia sentiasa bersemangat...


walau macam mane lama pun tempohnye,aku tetap kena hadapi..aku tak boleh nak elak..sampai bila...jadi dari sekarang aku dah kena mula buat persiapan..aaarrggghhhhh!!!!!!!!!!


oNg~oNg : haih...haih..haaaiiiihhhhh.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...