Pages

Followers

Thursday 8 September 2011

INI KE YANG AKU NAK?

aku rasa bersalah dengan diri sendiri..

bukan ke sebelum nie aku dah berjanji pada diri sendiri yang aku akan tunggu sampai aku betul2 bersedia baru akan buka hati aku untuk orang lain?


kenapa aku degil? kenapa aku tak serik lagi? kenapa aku tak amik pengajaran dari pengalaman lama?


aku sedih la..aku ingatkan aku dah jumpa orang yang terbaik untuk aku..tapi makin lama aku rasa makin tawar hati..jauh dalam hati aku,aku macam dapat rasa dye tak jujur dengan aku..aku tak tau la nie cuma perasaan aku atau memang kenyataan,tp selalunya naluri aku tak salah kalau bab macam nie..


nie bukan kali pertama aku kenal lelaki..aku dah cukup masak dengan perangai lelaki..dan aku bersyukur sebab orang yang tak jujur dengan aku nie selalunya akan kantoi dengan bodoh dan senangnya dengan aku..



aku selalu terfikir,kenapa la kat dunia nie takde ubat untuk hilangkan ingatan..kalau ada la kan,aku rasa memang laku n terhangat di pasaran..n aku bakal jadi pelanggan tetap..



aku cemburu dengan orang yang boleh bahagia tanpa banyak halangan dalam hubungan diorang..kenapa aku tak boleh jadi macam diorang?hmmm...mugkin belum masa aku kot..



salah aku jugak kot..aku tak berterus terang dengan dia yang aku tak percaya  sepenuhnya pada dye..aku masih memberi dye peluang untuk buktikan pada aku yang dye memang jujur dengan aku..tapi aku tak tau la sampai bila aku boleh buka peluang nie pada dye..dye bukan la seorang yang sensitif dengan perasaan aku, so aku rasa agak susah untuk dye faham n ambil peluang nie..aku taknak la sampai aku pulak yang terpaksa bagitahu dye..itu dah tak ikhlas namanya..kalau dye boleh berubah pun,mesti dalam keadaan yang terpaksa..



setakat nie aku masih bersabar..aku masih boleh handle lg rasa tak percaya aku pada dye..tapi aku tau,semuanya ada batasan kan..dan kalau memang suatu hari nanti aku dah tak dapat bertahan,aku sendiri yang akan berundur..sayang tu tolak ke tepi..aku taknak hidup dengan perasaan sangsi seumur hidup aku..


aku hanya nak yang terbaik untuk diri aku sendiri..tak salah kan..



oNg~oNg : dah lama tak update blog..bak kate kawan aku,dah bersawang..

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...