Pages

Followers

Friday 9 September 2011

BERWAJAH BARU..

okeh..ibu-ibu,bapak-bapak, saya nak memperkenalkan wajah baru blog saya yang baru siap pada tengah hari sebelum saya tidur tadi..muahahaha..skema sudeh..yerk..


kali nie,aku dah buang widget flyng maple aku yang agak menyemakkan pandangan...tema kali nie, POLKA DORT..nie semua pengaruh rakan sekerja aku la nie..dye yang cadangkan aku untuk pilih template nie..aku tengok pon cam tertarik lantas pilih untuk jadi layout blog aku..


untuk header pulak, dye jugak yang tolong aku untuk edit..aku nie buta sikit bab nak mengedit nie..aku pandang cantik,orang pandang buruk..dan begitulah sebaliknya..



aku rasa kali nie aku nak tambah lagi la iklan Nuffnang kat blog aku..nak cepat sikit kaya kot..hahaha..tak kaya pon,aku nak tengok akaun Nuffnang aku ade peningkatan..jangan asyik nilai yang same jek..berapa banyak  iklan baru aku nak letak,aku tak pasti lagi..



aku punya penyambut tetamu pun aku da pecat..aku amik yang lain pulak..sape suruh dye pakai baju kaler oren ye tak..aku cari penyambut tetamu yang pakai baju kaler pink tapi takde pulak..so aku grab la yang pakai baju kaler merah..better than not kan...n lagi satu advantage yang dye ada, dye pandai speaking..hahahahhaha...


tu jela yang sempat aku tukar kali nie..yang lain aku tak terfikir lagi nak buat macam mane..any idea??



oNg~oNg : lalalalalala...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...