Pages

Followers

Friday 9 September 2011

ADA AKU KESAH??

Dalam dunia nie,memang tak sah kalau kita tak jumpa orang yang tak sukakan kita..adat la kan dalam hidup...



dan bagi orang macam aku yang hati kering nie, aku tak pernah kisah dengan orang-orang semacam nie..sebabnye,aku pun bukan la suka sangat dengan diorang..hehe..


orang tua-tua ade berpesan, dalam satu kalangan orang yang ada kat sekeliling kita,,takkan semuanya sukakan diri kita..mesti ada sorang dua yang jadi umat ganjil..begitulah sebaliknya..



aku nak pesan,kepada orang yang tak sukakan aku, korang jangan ingat korang tu sentiasa disanjung n takde orang tak suka..kalaupun semua orang memang sukakan ko,ada sorang umat yang sahih tak sukakan ko..AKU!hehehehe...



dalam dunia nie mane ada kesempurnaan..aku tau aku memang banyak buat salah..ko gila ke hape aku tak pernah buat salah..aku selalu je terngumpat orang,terpijak kaki orang,terperli orang,terlazer kat orang,terjeling orang..memang aku banyak buat salah...itu tandanya aku manusia normal yang hanya menjalani fitrah kehidupan..tapi tak payah la konon-konon tak suka aku macam aku dah terkahwin dengan bapak ko pulak..kan..tak patut betul..



kepada yang tak suka aku tu, aku harap korang tak patah hati sebab korang gagal wat aku menangis guling-guling, lantas bunuh diri dengan cara tragis, atas alasan 'si polan or polanah tu tak suka aku,jadi takde sebab untuk aku hidup..'..no baby no..hahaha..korang tu bukan la orang penting dalam hidup aku,jadi ketidaksukaan korang tu tak jadi kudis pun pada aku..dan yang paling penting,aku bukan la kaki bodek,kaki kipas atau kaki ampu untuk membuat orang sukakan aku..harap maklum ye..


kepada yang masih sayangkan aku,aku nak ucapkan terima kasih..kasih sayang korang la yang wat aku hidup bahagia sampai sekarang..aku harap aku mampu balas kasih sayang korang kat dunia nie sebaiknya..sebab aku tak mampu nak bayar balik kat akhirat,kerana kasih sayang korang terlalu banyak pada aku..alhamdulillah..



oNg~oNg : no 'tikam-tikam belakang' okay..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...