Pages

Followers

Thursday 6 June 2013

ADUDU OH ADUDU..

ADUDU

aku tak tau la ape buang tabiat aku nak wat entry pasal si Adudu nie..


mungkin sebab semalam aku cerita pasal kenangan dalam entry aku..makhluk tu pun ade kenangan dalam hidup aku even kenangan aku tu kenangan tak best..mungkin jugak sebab petang semalam aku tengok Boboiboy lepas balik keje..hmmmm..mungkin jugak..


mase mula2 aku tengok Boboiboy,aku suke sangat tengok makhluk pelik nie..comel katenyeeeee..kahkahkahkah..tapi bila ade kawan2 aku yang samekan makhluk comel nie dengan makhluk pelik kat tempat keje lama aku,otometik Adudu nie kena blacklist..


gambar nie la yang paling hampir rupanya dengan adudu kepala kotak kat tempat keje lama aku..ouhhh..so sick..pelik kan rambut dye.. =.='


kate probe kepada Adudu dalam episod yang mane ntah,,

''kite kena berfikir di luar kotak..jangan berfikir di dalam kepala kotak.."

betul tu probe...Adudu kepala kotak kat tempat keje lama aku tu memang suke berfikir dalam kepala kotak dye je..sebab tu sume yang dye wat tu pun lebih kurang same je ngan pe yang Adudu real selalu buat..n at the end of story,kepala kotak dengan rambut yang 'comel' dye tu abis dye garu..masuk line pukul 3 petang,rupe dye da jadi tak senonoh..


macam nie la muka dye bila dye struggle sendiri dengan masalah..


berurusan pun dengan makhluk pelik..haih..



kenapa la kami ditakdirkan untuk dapat bos gini dlu..takde adab..dye cume ada kepala kotak dye je..dan kepala kotak dye tu yang tengah menerajui tempat keje lama aku..aku harap kawan2 aku tabah..tapi sekarang katenye adudu kuat tidur..banyak tengok bola tengah malam gamaknye..


dah la..takmo cite panjang2 pasal makhluk aneh nie..chow chin chowwww.............


amaran keras kepada mereka yang nak bagi birthday cake pada aku canggini,baik berundur perlahan2,bawak kek anda secara senyap dan beredar...in sha Allah saya takkan apa2kan anda..



oNg~oNg : apekejadahnye aku wat entry pasal makhluk hijau aneh lagi pelik nie..hmmm..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...