Pages

Followers

Monday 3 October 2011

Buntu..

lately, aku makin kurang selera nak blogging..takde idea,takde mase,takde hati,takde mood dan takde cerita untuk aku kongsikan dalam blog sejak akhir2 nie...hurm..masalah gak nie...


da lame gak aku tak update blog kan..yang jadikan aku bengang nie,idea aku cuma datang mase aku nak tidur je..pas aku bangun je,otometik semuanya aku akan lupakan@terlupa..hahaha..demm...


kesian blog aku nie tak terbela nasibnye..pokok kalau tak disiram,lama2 layu...anak kalau tak bagi makan,lame2 terencat..pakwe kalau tak mesej,lama2 boley lari..pesbuk kalau tak update,boley bersawang...bala tu,bala!


aku harap tak lama lagi mood aku untuk blogging akan ada,disokong oleh idea dan masa yang mantap..sedih gak tengok blog aku sunyi je..=(



oNg~oNg : dah pandai sibuk la aku sekarang nie...haaaaaaaahahahahaha..dem...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...