Pages

Followers

Tuesday, 18 October 2011

TAKDIR ILLAHI

Alhamdulillah..Allah memberi aku ujian lagi...bagi aku,ini tandanya Allah masih mengingati aku..walaupun dalam hari aku remuk,tp aku bersyukur kerana aku masih ada kengkawan dan keluarga yang masih menyayangi aku dan tak putus2 bagi semangat kat aku..


kepada dia...terima kasih kerana buat aku percaya semua angan2 yang dye ciptakan..aku sayangkan dye walaupun aku terpaksa lepaskan dye untuk beri laluan pada dye mencari hidup yang dye impikan...mungkin aku masih banyak kekurangan pada mata pandangan dye..aku terima apa yang berlaku dengan hati terbuka..aku tahu,apa yang aku buat nie semata-mata supaya dye bahagia..aku sayangkan dye,dan aku nak dye bahagia dengan pilihan dye..aku harap suatu hari nanti dye akan jumpa orang yang mampu wat dye bahagia dan mengikat hati dye untuk setia dan jujur...aku harap suatu hari nanti dye akan berubah dan sedar apa yang dye buat ni dah melukakan hati orang lain tanpa dye sedar..sebab kalau dye tak sedar,aku takut suatu hari nanti dye pulak akan merasai apa yang aku alami..jangan..sakitnye ALLAH je yang tahu..aku taknak dye alaminya..biar aku je yang rasa..


walau berkali dye nafikan,aku tahu,jauh di sudut hati dye,dye tahu apa yang dye lakukan..tapi aku tak pasti bagaimana dye tafsirkan perbuatan dye..mungkin bagi dye,tu semua perkara biasa..tapi tak bagi aku..aku tak mengharapkan dye faham,sebab aku rasa bukan mudah untuk dye faham semua nie..biar la dye anggap aku apa pun,aku tak kisah..tak memahami ke,suka mengongkong ke,tak sporting ke...biarlah..yang aku tahu,semua yang aku lakukan nie sebab aku sayangkan dye...tu je..takde niat lain..takde niat untuk mengongkong dye..


apa yang aku tulis kali nie bukan lah bertujuan memancing simpati dye..aku cuma nak memohon kemaafan kepada dye..aku banyak berbuat salah dan gagal menjadi orang yang dye harapkan..mungkin dye memang yang terbaik,tapi dye bukan untuk aku..


aku masih sayangkan dye,dan berbekalkan kasih sayang tu,aku doakan yang terbaik untuk dye...semoga dye diberikan kekuatan dan ketabahan dalam menempuh hidup..semoga semua cita-citanya tercapai..



kepada Tajuddin...jagalah kesihatan kamu baik-baik..itu sahaja yang aku harapkan dari kamu..



oNg~oNg : sekali lagi..

2 comments:

shuraiya said...

tragis gler!!
sabo jelahhhh

arora said...

kepada tajudin....HHAHHHHA~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...