Pages

Followers

Friday 1 July 2011

UNTUKMU SAADAH..

entry ni sebagai respond kepada entry SAADAH ISMAIL berkenaan NAK YANG KAYA ATAU YANG KACAK BERGAYA..



secara otomatiknya,,aku terbayang,,pilihan dyang diberi adalah antara Bill Gates dan Aaron Aziz..muahahahaha..



Ok..personally,aku taknak kedua-duanya..aku prefer yang boleh bahagiakan aku,,tak kira sama ada kaya atau tak,,kacak bergaya atau tak..bagi aku,,dua2 tu tak menjamin apa2..kalau perlu,,aku nak kedua-duanya dalam kadar sederhana..taknak kaya sangat,nanti cepat menjanda sbb orang dengki,,tak pun ramai pompuan pisau cukoq nak kejar laki aku..tragis..tamau! taknak jugak yang kacak bergaya sangat,,nanti dye perasan hot lalu sesuka hati mencari skandal dan kekasih gelap..susah nak jaga,,tak bagus..




aku bukan la nak kata yang tak hensem tu semuanya mithali..semuanya bergantung pada nasib..kalau nak jahat,,muka cam jamban tak siap pon jahat gak..manusia zaman sekarang nie pandai bermuka-muka..ada sebab kenapa aku macam fobia sikit dengan lelaki hensem dan kacak bergaya serta kaya nie,tak kurang jugak yang muka tak berapa nak hensem...kalau nak tau dengan siapa,,sila klik link nie.. mereka nie la yang wat aku fobia,,yang pernah mencurangi aku..muahahaa..



aku bukan la jenis yang memilih,,sebab aku sedar aku bukan la jenis yang layak memilih..tapi aku berhak impikan sesuatu yang terbaik dalam hidup aku kan..


setiap manusia ada target sendiri dalam hidup,,ada cara sendiri untuk berbahagia..ada orang perlu jadi kaya untuk merasa bahagia,ada yang tak..ada yang perlu populariti untuk meneruskan kehidupan,,ada yang nak low profile..semuanya bergantung pada diri sendiri..bagi aku,,aku hanya nak hidup aman,,sederhana dan tak bercelaru..



kepada Saadah,,aku taknak keduanya..hehehe..tolong bagi aku pilihan ketiga please..Kamal Adli maybe?


oNg~oNg : tunggu pulak soalan aku okeh!

3 comments:

arora said...

aq suoh pilih slah satu..ko bole dua2 x nk pulak.. "=.=

eFaRoGy oNg~oNg said...

mcm mane la nak pilih kalau memang tu bukan dalam pilihan jawapan aku..hahaha...tp bagus la soalan ko..waat aku muhasabah diri jap tetengah hari jumaat nie..hahaha

arora said...

HAHA..yela2..~ ko post link enty nie kat comment blog aq..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...