Pages

Followers

Tuesday 19 July 2011

THE BLACK BIRTHDAY..

hmm..da lame jugak aku tak update belog kan..


rasenye da lebey seminggu..takde mase kot..urm..tak2..malas..eh..tak jugak..banyak keje..pon tak jugak..ntah laa..takde mood kot..ye..takde mood..


sejak birthday aku hari isnin minggu lepas,aku dah hilang mood nak berblogging nie..


mood aku nak sambut birthday pon da takde..birthday aku tahun nie teruk sangat..sampai tahap aku tak manfaatkan free call Celcom selama seminggu tu..betapa ruginya kan..selalunye aku sanggup tak tido..semua yang aku aktifkan nombornya,,aku mesti gegar..time tu diorang takkan marah..hahahaha...berani marah bufday gurl..baling kang..


family aku takde yang wish pon..sobs..sedey..member2 ramai la..



aku pun ade mention dalam post nie pasal apa yang aku nak masa birthday aku tahun nie..aku hampir dapat pe yang aku nak,,hampir laa..tp at the end of the day,,,aku lagi frust..tp frust kali nie,,aku dah tak nangis..aku dah tak sedih..aku tak sangka kekuatan aku datang masa umur aku 21 tahun..Alhamdulillah..mungkin yang berlaku ada hikmahnya..aku tak dapat apa yang aku nak,tapi tuhan bagi aku apa yang aku lebih perlukan sebenarnya..mungkin sebenarnya aku tak perlukan dye...hahaha..



hari nie,,mood aku nak berblogging aku dah sampai..tu sebab aku update..haha..mood aku da oke..aku pun da kembali berpoya2 setelah hampir 2 tahun aku jadi baik..kahkahkah...



kepada kengkawan yang wish,,mekacih sume..aku lambat lagi nak kawin..hahaha..anyway mekasih untuk doa supaya aku cepat kawin tu oke..


tiba2 teringat time kat asrama teknik,,time bithday la rasenye paling menggerunkan..tp memang seronok mandi air ramuan tu..


ubat gigi + nila + sabun basuh berbagai jenama + sabun mandi,pun berbagai jenama jugak + shampoo,,pun same macam2 jenama + air megi = ramuan menggerunkan..



ramuan nie telah menyebabkan rambut aku terencat sampai sekarang..haha..keras siot rambut aku mase kena ramuan nie..mekasih la kat team UNTA untuk kenangan yang takkan boleh aku lupakan..




mase birthday aku tahun lepas pulak,, budak umah sewa wat aku tersentuh..mase diorang balik kelas,aku nampak diorang belikan makanan..aku takyah share beli sbb aku birthday gurl..hahaha..KORANG TOLONG LA JELES...
hahaha...tp kesian sbb diorang da plan nak ajak aku g Pizza Hut kalau tak silap aku,,tp aku balik lambat dari kampung..diorang siap da sediakan badut untuk aku..sobs...mahap kengkawan..



aku sebenarnya rindu ngan kengkawan semua..bila aku teringat tu semua,,lagi la aku rindu..



oNg~oNg : Happy belated birthday to me...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...