Pages

Followers

Friday 29 July 2011

PERGILAH CINTA...

da lebih 48 jam..tapi aku still sedih..


aku masih terfikir,,patut ke aku bersedih,padahal aku yang mintak semua tu?


bukan aku sengaja..tp aku rasa itu la jalan terbaik untuk kami..


dia minta aku jangan tunggu dye lagi..yang paling aku sedih,,dye cakap semua tu mase hari lahir aku..



aku sedih,tapi aku tak tau kenapa aku tokleh menangis..aku cuba,,tp tetap tak boleh..kesedihan aku tak lepas..terbuku dalam hati,tp aku kuat lagi masa tu..



2 hari lepas,dye call.tp aku tak dapat angkat..aku tertanya2 jugak kenapa dye call,sedangkan dah berbulan2 dye tak endahkan aku..risau jugak aku..


bila aku tanya kenapa,dye kate saje je..fine..



mase tu,,aku tak tau kenapa tiba2 aku jadi keras hati,aku mintak dye jangan hubungi aku lagi..mse tu,apa yang berlegar dalam otak aku, cuma bayangan SMS dye yang mintak aku jangan tunggu dye lagi..aku jadi sedih..aku tau dye tersinggung dengan perbuatan aku..tp aku rase tu lah yang terbaik untuk dye..biar dye sakit hati sekarang..aku fikir kesan pada dye,tp aku tak fikir kesannya kepada diri aku sendiri..



lepas aku bagi mesej tu,aku sendiri yang jadi lemah..sampai sekarang,aku asyik teringat apa yang aku buat..aku cuba nangis,harapnya boleh legakan perasaan aku..tp tak boleh..aku asyik teringat..aku lupa,aku tak boleh terlalu berfikir..ni lah hasilnya..aku demam..haha.


selepas hampir 4 tahun aku tak demam,malam tadi aku kalah jugak..



hari nie,,badan aku masih tak berapa sihat..tp aku gagahkan jugak..aku sedar,aku kena teruskan hidup..apa yang dah berlaku,,takkan boleh diubah..aku kenal dye..aku tau,apa yang aku cakap kelmarin dah cukup untuk buat dye lupakan aku..jadi tak guna kalau aku masih menaruh harapan pada dye lagi..



aku pun tak pasti apa yang bakal berlaku kemudian hari..




kepada Azizul Aziz, ampun maaf aku pohon dari hujung rambut sampai hujung kaki..tak berniat nak melukakan kamu,tapi mungkin ini yang terbaik..belum ada yang dapat mengganti tempat kamu dalam hati.. aku tetap doakan yang terbaik wat kamu di kemudian hari..mungkin yang terbaik tu takkan kamu peroleh bila bersama aku..aku lepaskan kamu,carilah kebahagiaan kamu..



oNg~oNg : memerah airmata..hahaha..demm!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...