Pages

Followers

Monday 8 August 2011

KISAH RAMADHAN..

Dalam tak sedar,dah seminggu kita menjalani ibadah berpuasa di bulan Ramadhan Al- Mubarak nie...


aku taknak ketinggalan mengucapkan Selamat Berpuasa kepada semua umat Islam yang menjalani ibadah nie bersama-sama..mudah-mudahan ibadah kita diterima dan diberkati..aminnn...



dalam tak sedar jugak,dah lebih seminggu aku tak update blog..buzy la jang..lagipun sekitar seminggu yang lepas,aku dikurniakan nikmat sakit mulut...alhamdulillah..sekarang dah oke..tapi seminggu  yang lepas aku tak oke..aku tokleh bercakap..segalanya dalam mulut aku tak sihat..gigi,gusi,lelangit,tekak,lidah,pipi...lengkap..hasilnya,mak aku kate badan aku susut sikit..kahkahkah..mane tak nye,seminggu tak makan..dah standard pelarian Mongolia je aku nie..ciss..dan yang paling aku bengang bila sakit mulut nie,aku terpaksa berpuasa daripada bercakap,menyanyi,memekak,gelak ketawa n senyum sekaligus..no good..ape jadi bila Siti Amirah Azhar senyap??OMG..OMG..OMG...



dalam bulan puasa nie jugak,aku ada berkenalan dengan somebody..juz berkenalan je oke..masih mengenali hati budi..aku tak mengharapkan apa-apa sebab segalanya masih awal..masih banyak lagi yang perlu dijelaskan,yang perlu dikenalpasti..aku sebenarnya masih fobia dengan kisah lama,tapi aku seboleh-bolehnye nak move on..aku taknak terperangkap dengan kisah lama..



walau macam mane pun,,aku tetap akan berhati-hati..aku sekarang bukan senang nak percaya seseorang..terutama yang masih baru aku kenal..




oke..enuf dengan cerita berkenalan..aku sebenarnya stress sbb tak gaji lagi..terbantut perancangan aku nak meneruskan hidup yang penuh kesederhanaan nie..ciss..




aku harap hari nie boley la aku enjoy..nak gaji..nak gaji..nak gaji!!!!!!!!!!!!!!!!!huh!



err..tido jelaa....





oNg~oNg : hempon oh hempon...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...