Pages

Followers

Monday 25 April 2011

U.N.T.A aliVe n kicKing!!!



gambar nie di amik mase reunion kelab UNTA pada 2008 kalau tak silap aku..mase nie,,sume da meneruskan haluan masing2..presiden ke Poli JB,,Nadjua ke Poli Merlimau,Shake ke Kolej Pantai,,Susan ke Form 6..yang tertinggal aku jela,,keje kilang..sob2..sedey kan..but never mind..itu dulu..skang antara 5 orang,,aku yang paling awal dapat dip..muahahaha..*bangga sebentar..


lepas semuanya berkumpul kat MC (yang merupakan istana sangkut kami sejak mula kenal),,kami menuju ke tesco untuk mengisi perut..makan kat kepsi..masa makan nie,,macam2 la cite keluar..sume nak cite pasal kehidupan lepas masing2 terpisah..*ape yang sangat kami pasti,,warga kepsi n insan yang menjamu selera memang tensen dengau kami memekak memeriahkan suasana..ouh...tak dapek den nak nolong.. lepas makan,,cadang nak amik gambau pakai hempon baru nadjua..punya la azab sbb mamat yang kitowang mintak tolong nie bajet kitowang nak usha dye..*tak selera weh..kitowang nye taste bukan mamat poyo..hahaha..akhirnya kami meminta tolong sowang akak (or adik) nie amikkan gamba kitowang..sooo memorable..love u all...muah..


lepas pewot masing2 da bulat,,kami ke next activity iaitu window shopping..jelas kelihatan pada gambau di atas,,awek2 kepoh tu tengah memilih baju..aku di mana masa nie?oh..sangat lupa..mungkin ada si samping troley..wallahualam..

sebelum perjmpaan nie,,ada yang mencadangkan kitowang datang ngan uniform masing2..aku sangat gerun dengan statement tu *aku baru teringat mase nie aku da masuk poli,,bukan minah kilang lagi..ngehehe..
tokleh bayangkan shake ngan uniform nurse,,santy ngan baju skola,,zana ngan uniform kitchen,,nad ngan baju bengkel n aku ngan blazer..masyarakat....

baru nak cite pasal kenakalan lampau,,tp got to go..next entry okeh!chow...

oNg~oNg : apek panggil..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...