Pages

Followers

Monday 25 April 2011

rempit!

ape ade pade hari ahad???


ape akan terjadi pada mama minah sekiranya mira cuti??


ouhhhhh..hanya kami yang tau....


nie la muka suci mama minah ngan anaknye miyamira sebelum kejadian rempit berlaku..muahahaha..

tp maaf..gambar rempit tidak dapat diselitkan kerana photographer yang jadi rempitter..hahaha...XD


semalam,,pepagi lagi mak aku da gegau..kami ada misi buat kuih goyang yang dimintak oleh kazen aku si kembar ali n adam..*gedik kan dowang tuh..hahahaha..agak memenatkan,,tp best sbb first time aku bancuh tepung kuih tu..macam2 berlaku..antaranya,,santan dalam plastik terhempas masuk ke dalam mangkuk tepung sampai tepung tumpah berselerak..nak mengemas,,ya Rabbi..datang pulak si nuar (anak buah aku) tolong mengemas..pening2...tp akhirnya siap gak kuih tu walaupun aku buat sorang2 dengan penuh ketabahan..kikiki..ali,,adam,,jangan komplen bebanyak..maut menanti kepada yang buka mulut untuk mengutuk..weeeeee...

lepas misi kuih berjaya dengan cemerlang,,misi kedua n paling lama mengambil masa semalam,,MEREMPIT...hahaha...kesian mak aku nek mutus jauh2..tp oleh kerana nak berpoya2 nye pasal,,sanggup..bila tanya penat ke tak,,ayat dye,,''kalau mak cakap penat pon bukan boleh baring pon atas moto nie"..hehehe..sala soalan ye mak..maap..

paling sadis la aku semalam..mak aku yang beli baju,,aku yang waris(sebelum dapat mak aku pakai..)..hehehe..nie la akibat tak fitting dlu,,main rembat je..last2 tak muat..nasib baik anak dye sudi menerima..dapat aku pakai baju baru untuk interview rabu nie...muahahaha...=P

bila la agaknya aku dapat beli kereta ek?kesian mak aku berpanas berhujan semalam..n kesian bapak aku asik kene tinggal bila aku n mak aku nak berpoya2..XD..aku tokleh bayangkan pe rupa kami naik moto cabuks ke bandar..tp alhamdulillah,,tak sangkut kat mane2..jimat memang jimat(mane taknye ronda melaka tp isi minyak 3 inggit jek,,tank da penuh balik)..

so mama minah,,next plan please?

oNg~oNg : ujung bulan kita pusing semujuk je ye mak..=P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...