Pages

Followers

Saturday 23 April 2011

GRRRR...

sangat bosan..kuli yang lain pon dok ngulau merehatkan diri tatkala apek takde...ngehehehe..tengkuk ak da sakit sangat2 da ngadap pc nie..tp tak tau pe yang ak nak wat..keje takde..pesbuk pon sunyi arini..hurmmmm....

aku sebenarnya rindu ngan kehidupan hari sabtu aku yang dlu..bangun lambat awal, wat sarapan,,lepak tengok mak raut lidi penyapu...kalo ada yang ajak melenjit,,aku akan segera masak untuk tengahari (walaupun baru pukul 9 pagi)..hehe..kalo takde yang ajak melenjit,,aku akan meneruskan aktiviti lepak bersama bos n mem besar sampai la nak masuk line lapar,,baru aku start masak..lepas makan tengahari n solat zohor,,aktiviti seterusnya ialah membongkang tido dengan penuh khusyuk dan tawaduk..mak aku pon tak bising (or da malas nak bising..kikikiki). bila da keje kat kedai apek nie,,hari sabtu aku sangat membosankan..keje tak banyak tp kene memerap dalam opis apek nie sampai la petang..*untuk perhatian semua,,apek nie tak membenarkan menggalakkan half day ye..dok la ko sampai muntah2 ijau kat cnie..*

aku sangat rindu nak g karaoke ngan geng2 melenjit yang sememangnya setia menemani aku ke karaoke jamban untuk melepaskan gian pada mikrofon..aku rase da berbulan2 la tak pegang mic..mesti suara pon da goyang *muntah dengan statement sendiri*...tp aku ada hobi terbaru untuk lepas gian nak melalak nie..dan pe yang aku wat nie sebagai satu usaha supaya suara aku tak terkepam lama sangat..caranya:

naik moto laju2 kat highway AMJ,,
nyanyi terpekik terlolong dengan yakin bahawa takde orang dengar..
pastu malu sendiri bila orang tegur sambil tersenyum kat trafic light,,
'sedap suara adik nyanyi..meroyan ke dik?'

ohhh..sangat paisey..terima kasih kerana prihatin..=,="

aku sangat puas hati ngan pe yang aku wat tu..bia la orang nak cakap pe(walaupun hakikatnya rase malu macam nak masuk dalam tangki minyak moto je)..

lagu peberet aku time meroyan karaoke hiway byasenye lagu mariah carey-MY ALL yang tokleh aku nyanyi dalam kbox..kalau nyanyi memang la out..tp aku suka lagu tu..cara camnie jela aku leh nyanyi sepuas hati aku...lagi satu lagu anis suraya-CINTA TERSIMPUL RAPI..huh..mantap..hahaha..bila aku terlajak balik malam,,aku tukar tune..mula la nak berzikir untuk hilangkan takut sbb lalu kubur india..(+,+)

harap2 time cuti t aku dapat g karok sbb aku da tak sanggup nak meroyan macam nie..hahaha..

oNg~oNg : gusi bengkak pon ada hati nak melalak..XD

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...