Pages

Followers

Saturday 23 April 2011

SUATU PETANG DI KEDAI APEKKK....

Sebagai menyambut ketiadaan apek tokey di petang yang indah lagi permai nie,,aku pon dengan senang hatinye meneruskan blog aku yang macam tuuut nie..malas da nak hias2..bia la dlu sampai aku ada mood nak hias balik.. : )

Tujuan aku buat blog?sesaje nak menggedik  mencuba sesuatu yang baru..aku rase selamat sikit kot nak luahkan pape kat blog berbanding kat pesbuk dimana abang aku leh skodeng bila2 mase dye nak..ex aku pon da pandai berpesbuk skang nie..bahaya2..aku nie pulak sentiasa kadang2 suka meluahkan perasaan yang tak pat aku luahkan kat kengkawan yang sibuk,,especially pasal ex aku..yela,,aku faham..sume owang ada masalah n tak semua masalah kita orang sanggup dengar(lagi2 masalah cinta..hihihih)...

Kenapa efarogi?sbb aku suka katak..hahaha..aku nie sebenarnya sangat agak geli dengan binatang 2 alam tu..tp aku suka kaler katak yang ijau2 tuh..hahaha..comel je kalernye..sampai bantal peluk pon katak..efarogi tu sebenarnya ejaan F.R.O.G..ilham sekolah teknik dlu..sape yang dok kamar S105 memang tersangat la faham pe itu efarogi..hahaha..

nie la ciri2 katak pujaan kesukaan aku..hahaha..warna ijau yang menawan..muahahahaha..

aku tak tau la ak akan terus gunakan nama nie or tukar..tengok keadaan la..kalo tetiba katak nie wat palat ngan aku,,memang la segera ko nyah dari blog aku..hihihihi..

arini takde mood nak pesbuking sangat sbb aku sakit pewot *mcm ade kene mengena...hahaha..semua nie akibat mentekedarah megi pepagi sebelom g keje sebagai sarapan..muahahaa..paling kelas la mak aku nye sarapan pagi nie..*jangan amalkan ye mak..jamban apek nie gelap.. ditambah pulak dengan sakit gusi yang masih menular..aku rase cam nak banting je side mirror moto apek nie satu persatu..tp bila pk balik,,mereka tak berdosa(atau takde duit nak ganti..).

esok aku cuti.. no pesbuking,,no blogging..ada tugas untuk diselesaikan..tetiba kazen aku mintak dibuatkan kuih goyang pulak..tak saba la tuh nak tunggu raye..hihihih...kemudian petangnya nak g bli tiket ke kl selasa nie..rempiting to melaka central with my mom..hahaha..

oke lah..got to go..daA........

oNg~oNg : stress pulak aku tengok kuli2 apek yang lain jeling tak puas hati tengok aku 'sibuk'..hehehee..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...