Pages

Followers

Tuesday 26 August 2014

MOMENT BY RYU (OST WINTER SONATA)

ASSALAMUALAIKUM..


siapa yang seangkatan dengan aku dulu mesti ingat lagi drama korea bertajuk WINTER SONATA...drama sedih yang memang buat aku dengan mak aku meleleh airmata...sobs..


setelah beberapa tahun berlalu,aku masih suka sesangat dengan drama ni...sebenarnya kebanyakan drama korea memang aku minat...sebab bagi aku drama korea tak sama dengan drama Melayu dan sinetron Indonesia yang jalan ceritanya lebih kurang sama je setiap kali..drama korea nie lain sikit..jalan cerita menarik,kalau lawak tu memang pecah perut,kalau sedih tu memang bertakung airmata jantan nok...haaa gitu..kahkahkah...pelakon diorang...hmmm...(terbayang Lee Min Ho, Kim Hyun Joong, Lee Dong Gun,Bae Yong Joon..*mata kelipkelip*)....

Kim Hyun Joong


Lee Min Ho

Lee Dong Gun


Bae Yong Jun


ok berbalik pada drama Winter Sonata ni...untuk kali keberapa aku tak ingat,aku da abis marathon drama ni...dan tiap kali,mesti aku tersentuh bila dengar lagu-lagu dalam drama ni...jalan cerita dan lagu tak lari jauh..memang sesuai dan mungkin memang lagu-lagu nie dicipta khas untuk drama ni...sedih dan menyentuh hati...

salah satunya,lagu Moment nyanyian Ryu...memang sentap habis la bila aku jumpe translation dye..




Moment By Ryu

Don't cry my love..
For we've got more time together
Let me hold you just a little longer
So I can remember..

I know what you mean even if you don't say a word
For we've been always like that
As much as I love you
If you could be happy,I'm willing to let you go..

Promise me you will come back to me someday
And that you'll be happy even without me
It hurts too much,any longer
To see you tormented by our love for so long

I am sorry
For being unable to protect you
For making you cry again
I have to leave everything behind
And let you leave me once again

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



eh..airmata nie kenapa..aku tak panggil pun nak keluar...g main jejauh..sobsss..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...