Pages

Followers

Monday 29 April 2013

THE GLORIOUS SATURDAY...

hari sabtu lepas,kemain ligat lg aku putar alam..kuar rumah pukul 9,balik pukul 6 lebih..kesian motor aku kerja keras  bawak aku merempit..kahkahkah



aku mulakan journey aku dengan melawat tempat kerja lama,PERNIAGAAN ORANG KAMPUNG..jumpe kengkawan lame..memang best..gossip,kaco orang,sergah orang...huh..seronok btol..niatnye konon2 nak bayar duit undi je..cheh..kalo da jumpe sorang2 dalam tu,tak lepak sejam dua memang tak sah..bila dah lepak tu,memang berat je rase nak balik...aku memang rindu tempat kerja yang penuh dengan kasih sayang tu..oke..si ADUDU KEPALA KOTAK tu terkecuali la ye..dye membute je dalam opis dye..tokleh pakai tol bos tu..kahkahkah..



yang aku paling tokleh lupa,bila aku g jumpe makcik2 operator,diorang peluk cium aku macam anak2 diorang..YA ALLAH..sayu je rase masa tu..memang terbaik la suasana kerja kat situ..sampai mati aku takkan lupa..



lepas aku undurkan diri dari markas kotak tu,aku menuju ke rumah Madam Farah Akilah..dye ade newborn baby tawww....soooo shummellssss....MUHAMMAD AFFAN DANIEL namenye (kalau tak silap la..hehehehe..) sori affan anti lambat datang..anti bizi la sejak akhir2 nie..nak beli baju untuk affan pun tak sempat..




ha kaw..comel tak..comel tak..hehehe..aritu lupa nak snap gambar..jd curi dari fb mama iye..hehehe..tenang je mukanye..geraaamm anti taw..nak geget2 je idong iye..kahkahkah




lepas puas membuli baby..aku teringat pulak yang sepatutnye aku pergi pejabat pos dlu amik surat..uuurrrgggghhh!!boleh pulak aku lupe kan...jawabnye memang isnin la aku g sbb aku tak rela berpatah balik..hehehehe..




kuar je dari rumah opah bby affan,aku tengok dah hujan renyai..tp perjalanan jauh lg..




redah jugak la ke rumah BABY UMI HANI!!!! yeeeha....




sampai je rumah dye,dah tak hujan..nampaknye keadaan mengizinkan kami meneruskan hajat untuk berjimba..hooyeeeehhh!!!!!!!




rempit...





rempit....





rempit...





rempit...




akhirnya sampai la kami ke MYDIN MITC AYER KEROH...mula2 ingat nak direct ke tempat karaoke..tp baby aku cakap nak g jalan2 je n makan ayam penyet..aku dengau je ayam penyet,hilang bayangan mikrofon..kahkahakahkahkah..





kami ke RESTORAN AYAM PENYET LAMONGAN di MITC MELAKA..





welkam2....



nyum2...


order time...mari2...




fuh..memang terbaik..

bby umi jangan tanye bila aku amik gambau..aku gugel je semua nie..kahkahkah


rase dye memang sedap..lagi2 NASI UDUK dye..lain macam la rase dye..byasenye aku makan ayam penyet,masi dye nasi putih biasa je..nie lain..sambal dye toksah cakap la..memang pure rase masakan Indon..aku nie pulak memang ade keturunan Indon..jadi memang ngam ngan tekak aku..baby Umi aku pun sental semacam je..memang sedap..terbaiiikkk..tengs baby tunjukkan restoran ayam penyet yang best gini..



lepas dah kenyang,kitorang masuk balik dalam Mydin...jalan2..skodeng2 brooch..sangkut jugak la sebijik dua..hehehe..pompuan kan...



lepas tu boleh pulak baby Umi terrrrrrrrrrrrrrrrrrjeling pusat karaoke...OMG...OMG...OMG...





traaaalalalalala...macam orang ngantuk disorong bantal empuk lagi nyaman..zuppppp!!!!!!





bila dah pegang mic,ko ingat aku nak lepas ke hah????




baby Umi bukak gelanggang..Isabella siot..muaaahahahaha..i loikeee..aku pulak hamik dangdut..kalo tunang aku tau nie,masak aku..kahkahkahkah..



aku ngan umi bantai 13 lagu...jadik la untuk lepas gian..kalo ikot hati memang nak tambah lagi..tp tengok jam dah pukul 4 lebih...



kitorang pun turun..sambil menuruni eskeletor tu,terrrrrrrrrrrrrrrbau waffel pulaaakkk...


ape semua nie???kenapa duga kami sebegini??



oke..memang kitorang tak tahan godaan..


jadi.........






oke...yang kitorang makan tu tak la seayu nie..nie aku gugel je..arrrggghhh!!!!!demm..demmm..nampak sedap gila waffle dalam gambau nie..




lepas waffle,kitorang mengidam nak minum ABC pulak..tp malangnye ABC takde pule..sobs..memang terguris hati nie bila tak dapat...sobs..sobss..tskkk..tsskkkkk..




aaarrrgghhh!!!!!!!jahat..jahaaattt!!!!!!!!!!!




lepas kecewa sbb tak pat makan ABC..baru la kami mengatur gerak untuk balik...sebelum kami jumpe lagi adik manis yang tegur kami mase kami ngah makan waffle,baik kitorang cha alif boooottttt....korang nak tau ape ayat kejam budak tu???



"eh..macam pernah nampak akak berdua nie tadi..lame jugak akak kat sini ek.."



peh..yela dik..akak balik..akak balik..huh..



rempit...



rempit...



rempit...



hantar bby Umi balik..babai baby...



aku pun...



rempit...



rempit...



rempit...




SEMUJUKKU SAYANG..



nampak je simpang semujuk,pinggang aku terasa lega..PENAT SIOOOTTT!!!!!!!




dah lame tak berjimba macam nie...seronok jugak..almaklum le sekarang membe aku ade yang dah kawin,ade yang dok jauh..aku pun sejak dah tunang nie memang terbatas sikit...so memang jarang dapat keluar..nie pun terpaksa simpang menyimpang sikit pada tunang aku..hehehehe..sori boss!!



lain kali kite rempit lg ye bby Umi...lepas nie turn ngan orang lain pulak..hehehe..ngan sape??ngan yayunk AMIRATUNADJUA pulak..kahkahkah...chaw chin chawww!!!!!!


oNg~oNg : putus asa bila terkeluar lagu hail amir pulak mase karaoke..terbuang RM1....cisss..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...