Pages

Followers

Thursday, 16 April 2015

Video:Anniversary Perkahwinan Pertama

Assalamualaikum semua...

waahhh..da lama rasanya tak menaip entry baru...takde kesempatan la..hehehe..

sejak akhir2 ni,banyak sangat perkara berlaku di sekeliling aku..yang positif,yang negatif,yang suam2 kuku semua ada...terasa mencabar btol kehidupan sejak akhir2 ni..tambah pulak sekarang dah bertambah tanggungjawab sebagai isteri...walaupun PJJ,tp kehidupan rumahtangga ni banyak juga mengubah jadual kehidupan aku...

dalam tak sedar,dah setahun rupanya usia perkahwinan aku..rasanya macam baru je lagi aku mendengar lafaz nikah dari sang suami...hehehehe...Alhamdulillah..Allah permudahkan semuanya...walau ada pahit manisnya,rumahtangga kami Alhamdulillah berjalan lancar,bahagia dan penuh kemanisan..harap2nya sampai bila2 macam ni...jgn sampai bak kata orang,manis di awalnye je...hehehehe..

sempena menyambut anniversary perkahwinan aku pada 2 April(12 Jamadilakhir) dan 12 April 2015 yang lepas,aku ada buat satu video,khas untuk mengimbau semula kenangan di hari penyatuan kami..khas untuk suami tersayang,Mohd Hairul Bin Tukiran,untuk abah dan jugak mak...bila dengar lagu ni,serta merta aku terbayang diorang...so i dedicate this song to them...


video




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...