Pages

Followers

Wednesday 3 October 2012

THE ENGAGED MIRA..

repost sebab dan tambah gambar..kihkihkih..malas nak wat entry lain...


macam tak caye je..aku da jadi tunangan orang..kahkahkahkahkahkahkahkah...
(kah yang panjang tu tandanya aku ngah gelak oke..)


tunggul  tanggal 9 September 2012 yang lepas, aku berjaya bergelar tunang orang..(apsal laen pesen je ayat aku nie?ntah la..no komen..lalala...). bergetar jugak la jari jemari bila nak disarungkan cincin tu..tapi sedih sikit sebab cincin tu ketat..sobs..tp tunang aku da ganti dah dengan cincin yang same tapi saiz besar sikit..ngeeeehehehehehe...


 close up..


paling best baju aku lar..baju recycle sebab da guna masa raya..kahkahkah...keleeeessss....


selendang ngan bunga tangan disponsor oleh madam Farah Akilah..mekacih yayunk...mmuah...


 di samping barang hantaran..tp lebih kepada aku sebenarnya..kihkihkih



 hantaran dari pihak aku kepada dia..tema biru+cream la kononnya..tp tercampur macam2 kaler..kihkihkih..sampai pukul 4 pagi buat hantaran ngan akak,abg ipau n lovely Mak Jemah...huhuhu..lap u oolls...




haaa...nampak tak spider kaler gold kat kepala iols tu??tu Mak Jemah yang bagi pinjam..huhuhu...santek sangat..mekacih uolls...



I'M TAKEN!!!


ENCIK TUNANG tak datang..jadi aku edit jela gambau dye..selamat menjadi tunang saya...weeeehehehe...





this is meeeeera..


antara rakan yang darang memeriahkan suasana..mekasih kengkawan..


skuad santan..


merangkap skuad ais..


makcuk n pakcik yang happening...


its me again..











sekitar majlis..


waaahhh..shaye kemalu-maluan...


mekacih makcik sbb bagi cincin...





hantaran pihak lelaki..








my beautiful mom,makcik n bakal mak mentua..





ehem..





ngap pakdin ngap..




banyak perbezaan bila dah tunang nie..ade yang best,ade yang tak best..bestnye bila kita dah ade tempat mengadu domba..weeeehehehe...sweet bila dah mula nak merancang untuk majlis kawin pulak...datang tak best bila dah susah nak wat keputusan.. perlu fikir untuk 2 pihak pulak..berbanding dulu,nak wat pe pun ikut suka kita je..tp alhamdulillah,tunang aku masih boleh dibawa berbincang..


bila dah tunang nie,lagi banyak ujian yang mendatang..harap kami same2 sabar la yek..tengs kepada semua kawan2 yang hadir dan mendoakan..doakan kami ke jinjang pelamin n berkekalan hingga ke syurga yup...~winkwink~

oNgoNg : nie jela yang mampu..smile...=)






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...