Pages

Followers

Saturday 3 December 2011

HAPPY ANNIVERSARY TO ME! =(




Di saat ku terjaga
kau getarkan diriku
mengapa begitu cepat
kau mengubah hatiku
  andai sejak dulu
  pasti kita tak begini

Bukan dirimu yang salah
bila tak bersatu
terlalu banyak rintang yang menghalangi
namun takkan kuingkari
kaulah yang terindah
meski mungkin hanya angan
yang simpan cinta ini

  Adakah aku yang ada
  menemani mimpimu
  bila kau tahu hanya dirimu
  di langkah ini...


Tarikh 3 Disember 2011..genap 4 tahun aku mengenali dia..hmmm..rasa cepat masa berlalu..macam baru semalam aku lalui semuanya..hari nie,aku raikan hari bersejarah bagi aku nie sorang2,tanpa dia lagi..ntah dia ingat lagi ke tak,Wallahualam..lagu nie untuk dia...wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...